Tehehe surprise surprise


God dag på er kära bloggläsare. Inte ofta ni får se en bild på er bloggskrivare. Men det får ni idag för jag är på gott humör. Jag gick inte ut och fotade, jag var på väg men då fick jag ett ego moment istället. Sånt kan ju hända alla, eller hur? Fast som jag påpekar redan i bilden så är det inte mig ni ska fokusera på. Boken jag håller i (Och pekar sådär tvshops aktigt på) är en av psykologiböckerna jag lånat. Hjärnknäppt heter den. Den handlar inte om sån där tråkig sjukdomspsykologi utan vardagspsykologi. Snart är jag klar med kapitlet jag är på nu och ska lära mig hur man tyder när någon ljuger. Och som jag hoppas ni förstår snöar det inte inne på mitt rum. Inte ens utomhus för första gången på evigheter känns det som. Men det blev lite fin stämning på bilden. Rekommenderar boken!

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0