En sjättedel

Ja.. ska göra 6 x 50 frågor sammanlagt. Så blir det inte så mycket för er att läsa ;)

1. Vad heter du?
Caroline
2. Vad kallas du? Carro, Cvaro, Fältskuttaren ( HAHA Hedda humor. Don't ask ;) )
3. Vad vill du bli kallad? Carro (Uh för Caroline.. egentligen haha.)
4. Födelsedatum? 11 Augusti 1994
5. Stjärntecken? Lejonet
6. Lunar? Är jag fjortis? Alltså nej :)
7. Msn? Ja, vem har inte det nuförtiden?
8. Helgon? Nej, ett av få communitys jag inte är medlem på haha.
9. Vart bor du? Malmö
10. Vad har du för mobil? W880i (-.-)
11. Har du en egen dator? Nej :§ Men snart så kanske :)
12. Vem är din/dina bästisar? Ah.. hatar att favorisera.
13. Har du något husdjur? Tyvärr inte.
14. Vad ska du göra i sommar? Jobba, njuta, vara med vänner, käka gott, sola
15. Favoritfärg? Hmm.. lila.. perhaps?
16. Turnummer? 8
17. Vad älskar du mest? Min familj
18. Intressen? Vänner, pyssla, blogga. ;)
19. Favoritband? Hmm.. Pet shop boys
20. Favoritlåt med det bandet? Always on my mind
20. Namnsdag? Ne -.-
22. Vad skulle du vilja heta? Moa. (A)
23. Vad heter du på din msn just nu? ' caroline. (R)
24. Hur många online? 11
25. Vem är 10:nde online?
Karro :D
26. Vem har du blockat?
Inte många. Rensade bort peddona när jag bytade msn :)
27. Hur många olika grupper har du?
Online/offline
28. Har du några olästa mejl på hotmail?
Nej
29. Har du några nya kommentarer på bilddagboken?
Nej
30. Isåfall hur många?
0
31. Hur ser din dataskärm ut?
Ehm..som vanligt?
32. Beskriv ditt hår?
Mellanlångt, uppklippt ljusbrunt hår.
33. Har du några piercingar/tatueringar?
Bara i öronen änsålänge. Blir i naveln sen :)
34. Vart skulle du bo om du fick välja?
Hmm.. Tyskland eller nånstans i Storbritanien.
35. Bor du i lägenhet eller villa?
Lägenhet
36. Vilken färg är snyggast på kläder?
Olika färger passar olika hudtyper. Men vitt passar alla tycker jag.
37. Vad har du på dig?
  En t-shirt och mjukisshorts.
38. Har du något i håret just nu?
Nej, förutom en slarvig tofs.
39. Vad har du gjort idag?
Promenerat, städat, handlat, sovit.
40. Vad ska du göra imorgon?
Slappa lite mer, och kanske slinga håret. :)
41. Hur mår du just nu?
Sådär, rätt okej.
42. Hur brukar du annars må?
Toppen
43. Är du sjuk?
Nopp
44. Har du ont nånstans?
Nej, inte just nu iallafall.
45. Har du gått till tandläkaren detta året?
Ja, får väl en till tid snart. :§
46. Vad heter din pappa?
Mats
47. Har du några syskon?  
Ja
48. Vilket är ditt favoritdjur?
Katt
49. Äter du ofta godis?
Ja, desto oftare nu på sommaren.
50. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad! Choklad choklad choklad i stora mängder gärna.

Kommentarer
Postat av: Jonna

oh yeaahh

2009-07-09 @ 05:01:52
Postat av: Hannah

Hade tråkigt så jag svarade på frågorna jag med ;D

1. Vad heter du? Hannah

2. Vad kallas du? Hanska, Hxx, Hannah?

3. Vad vill du bli kallad? Hannah

4. Födelsedatum? 19 november 1995

5. Stjärntecken? Skorpion

6. Lunar? Nej

7. Msn? Ja

8. Helgon? Ehh, nä

9. Vart bor du? Finland

10. Vad har du för mobil? Nån nokia

11. Har du en egen dator? Ja

12. Vem är din/dina bästisar? Åhh, alla mina vänner betyder så mycket för mig, kan inte äga vem/vilka

13. Har du något husdjur? Ja,3st

14. Vad ska du göra i sommar? Hm..? Ta det lugnt?

15. Favoritfärg? Lila, men bara mörk lila, eller ja den ska vara lite mörkare för att vara snygg

16. Turnummer? 4?

17. Vad älskar du mest? Min familj, mina vänner,djur, Jesus

18. Intressen? Vänner, pyssla, blogga, shoppa, rita, skriva

19. Favoritband? Kanske Paramore

20. Favoritlåt med det bandet? Decode

2009-07-09 @ 14:00:44
URL: http://hxx.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fortsättning



21. Namnsdag? Vet inte när jag har de, typ 3 ggr om året

22. Vad skulle du vilja heta? Hmm, jag är ganska nöjd med Hannah, men kanske Elrose, rose, Bella?

23. Vad heter du på din msn just nu? ' Hannah

24. Hur många online? 2

25. Vem är 10:nde online? Ela

26. Vem har du blockat? Ingen

27. Hur många olika grupper har du? Online/offline

28. Har du några olästa mejl på hotmail? Nej

29. Har du några nya kommentarer på bilddagboken? Har inte BDB

30. Isåfall hur många? Har inte BDB

31. Hur ser din dataskärm ut? Eh?

32. Beskriv ditt hår? Kort, riktigt kort och brunt, mörkare brun

33. Har du några piercingar/tatueringar? Bara i öronen.

34. Vart skulle du bo om du fick välja? FRANKRIKE!! <33

35. Bor du i lägenhet eller villa? Tvåvånings villa

36. Vilken färg är snyggast på kläder? Jag vet inte, gillar alla färger förutom begie på kläder.

37. Vad har du på dig? En klänning

38. Har du något i håret just nu? Nej

39. Vad har du gjort idag? Sovit, tränat pilates och joggat lite, ätit och varit på WC

40. Vad ska du göra imorgon? Slappa

41. Hur mår du just nu? Sådär, rätt okej.

42. Hur brukar du annars må? Det beror lite på

43. Är du sjuk? Nä

44. Har du ont nånstans? Nej, inte just nu iallafall.

45. Har du gått till tandläkaren detta året?

46. Vad heter din pappa?Martin

47. Har du några syskon? Ja

48. Vilket är ditt favoritdjur? Hudn och katt

49. Äter du ofta godis?Försöker att inte äta, har faktiskt klarat mig i en och en halv vecka

50. Vilket är ditt favoritgodis? CHOKLAD <3

2009-07-09 @ 14:10:02
URL: http://hxx.blogg.se/
Postat av: hedda :)

WEY man måste älska heddahumor, Its the only way to be ;)

2009-07-12 @ 18:31:32

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0