L (50 i romerska siffror)

51. Vem är det finaste som finns? Håhå.. det du ;) 52. Vilken är din favoritdryck? Chokladmjölk/Cola 53. Vilket är ditt favorit tv-program? House, Desperate housewifes, Simpsons, 2 and a half men.. ja listan är låååång. 54. Vilken är din favorit veckodag? Fredag & Lördag 55. Vem är din förebild? Hmm.. beror på. Ingen kändis iallafall. 56. Vad är bäst med dig? Haha har svårt för att se sånt, min torra humor kanske? :) 57. Har du några komplex? Har inte alla det? 58. Hatar du någon just nu? Hatar och hatar.. ogillar iallafall 59. Saknar du någon just nu? Yes. 60. Har du kysst en apa? HAHA nej 61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? En katt 62. Är du allergisk mot något? Ja, något färgämne som finns i polkagrisglass :§ 63. Har du något nytt gb-inlägg på bilddagboken? Nej 64. Hur många bilder har du lagt ut? 177 65. Vad har du valt för bild här ovan? I beg your parten? 66. Vilket band är det sämsta som finns? Tokio hotel 67. Är du kär? Hahaha vilka frågor. För trött för att tänka efter på den frågan. 68. Isåfall i vem? Pelle virus in my heart. 69. Vad är din civilstatus? Singel 70. Vad har du för sexuell läggning? Hetero 71. Är du homofob? Nej, kärlek som kärlek. Man blir väl kär i en persons personlighet, inte kön? 72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Ja 73. Isåfall vilken/vilka? Facebook, msn? Facebook och msn och andra forum. 74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Rut 75. Vilket är det fulaste killnamnet? Per 76. Har du varit hos frisören det här året? Ja 77. Använder du nagellack? Ja, ibland 78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Persienner 79. Har du eget rum? Ja 80. Har du en dubbelsäng? Nej 81. Har du en egen platt-TV? Nej 82. När flyttade du senast? När jag va 3 år x) 83. Vilken stil har du? Vanligt. 84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Jonas Bane ;) 85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Ingen aning 86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? Hahaha jag gissar på JB igen (A) 87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Aldrig 88. Har du hoppat studsmatta det här året? JA JA JA :D 89. Vilken är den godaste frukten? Äpple 90. Äter du grönsaker varje dag? Ja, försöker iallafall :p 91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nej haha... måste bättra mig 92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Normalviktig 93. Hur lång är du? 169 cm typ 94. Är du nöjd med dig själv? Jao, jag duger alldeles utmärkt. 95. Vad är du bra på? Haha.. att vara bitchig :§ Nej men att stötta mina vänner.. hoppas jag på. Kanske på att skriva också? 96. Har du en egen hemsida? Does a blog count? 97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Nej, finns det :o 98. Hur gammal önskar du att du var? 15 som jag fyller snart ;) 99. Vad är klockan just nu? 17.28 100. Är det jobbigt att svara på frågor? Hahaha vad gör man inte för sina bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Vilken cool blogg ;)

2009-07-10 @ 19:24:52
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: fridaaaaaa

tack detsamma hörru :D



förresten. skulle du kunna bara kopiera din Content grej. alltså från stilmallen. bara den delen. ska kolla det här med genomskinlig bakgrund :) vore jätteschysst:)

2009-07-10 @ 22:32:51
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0