Fever Fever

Melody Club
"Fever Fever"

struck down by a prayer
and she compels you, you can't help it
drop down to your knees
she's in your mind and you are blinded
and she put a spell on you

she's nobodys angel
she's nobodys
nobodys angel

fever fever leave my heart alone
teardrops down my face
i curse the day that I was born

Lost inside her grace
and you surrender sweet surrender
bound within a sigh
she takes you under, keeps you under
and she puts a spell on you

still my fading heart beats for your love
still my fading heart beats for love

Spotify.

Som ni vet har jag fått en knäpp i huvudet. Börjat gilla "gamla" band med lite annorlunda stil än det vi hör på radion oftast.. som Pet shop boys och nu Melody club. När ska detta sluta? ;)

Kommentarer
Postat av: julia

hehehe :P

idag har jag gjort smoothie till frukost och sedan till lunch gjorde jag våfflor (A) slå det du. :)

2009-06-25 @ 17:32:21
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: carro

svar:godkväll:) Allt bra idag :)?

haha, sammanträffande ;)

2009-06-25 @ 19:04:29
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0