16/05/2009

Vaknade nyss. Som alltid på helgerna. Av att mamma står och håller på med disken. ALLTID klockan 10. Om hon av nån anledning inte gör det så sover jag till minst 12. Men nu sitter jag här, efter att ha sagt till mamma ännu en gång att vänta med disken tills jag vaknar. Då får jag samma svar som alltid. "Gör jag inte det sover du ju halva dan ändå, du är ju ung och ska vara uppe och njuta utav livet". Vet du mamma? Jag njuter av livet i sängen. (Det där lät fel?). Men efter att ha sneakat till mig lite sockerdricka i kylen och lite godis från igår är jag på topp! Man får passa på när mamma är iväg och handlar. Jag orkar inte göra en riktig frukost när jag vaknar, tar två ostmackor vid 12 snåret kanske. Men nog om mina sömnvanor. Det är så dött väder ute. Så dött som det går, bara lite regn som fattas. Jag som ville gå ut en sväng. Får se hur det blir med det. Tillsdess kan jag sitta och pilla med designen. Inte helt nöjd än, men det blir jag ju aldrig. Känns lite tomt i magen, som att det värker. Lite så nervositetsmagont. Gah, får väl slänga i mig i badet sen och slappna av. Men! Idag ska vi ha såna baguetter (Stavning?) till mat som vi gjorde på hemkunskapen. Fick slänga in det som en idé efter att syrran ville ha varma mackor. Grr nej. Det är så tråkigt att äta det för mig när jag bara kan ha ost och bacon på. De andra vill ju ha ananas, tomat, lök, ja gud vet inte vad. See you later alligator! :D

Kommentarer
Postat av: Varona

Oj du bor i Malmö ser jag. Hur hittade du min blogg :)

2009-05-16 @ 15:39:57
URL: http://farbodi.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Svar: Tack :)

2009-05-16 @ 16:40:12
URL: http://photostream.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svar: Jag hejar stenhårt på Norge! ;D

Det syns oxå om du läser lite mer på min blogg... tjatar om honom hela tiden känns det som! x) Hihi! Du då? :)

2009-05-16 @ 19:49:56
URL: http://sannaminaordosant.blogg.se/
Postat av: Marcus Melin

Tack så mycket Caroline, du har en riktigt söt blogg du med, gillar dina rundade kanter och det målade högst upp, den är väldigt personlig och trevlig. Ha de så bra! :)

2009-05-17 @ 17:40:59
URL: http://marcusmelin.blogg.se/
Postat av: jess

haha, jovisst orkar man inte se när alla länder röstar! haha!



Klart man håller på Sverige ja :) Men jag är inte så insatt i resten, vad tycker du om låten som vann då? jag tycker den sög ;) haha!

2009-05-17 @ 22:12:33
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0