Esc flopp, oförväntat?

Ja, tyvärr så somnade jag efter alla låtarna. Att jag aldrig orkar sitta uppe under röstningen? Men de hade ju typ en timmes röstning. Sockerruset försvann ganska snabbt. Blev dödstrött och var tvungen att lägga mig. Såg att Johanna hade smsat mig igårnatt och sagt resultatet. Norge liksom, jag vet inte vad det är med alla som gillar den så grymt mycket. Men det gick ju skit för Sverige. Alla som trodde att detta skulle bli vår räddning. Haha.. glöm det. Detta var den sämsta placeringen på många många år. Men gud, när det blev helt vitt på scenen såg man ju knappt henne. Men en positiv grej är ju att det faktiskt var ett av våra grannländer som vann. Nu kanske vi har en bättre chans nästa år? Öh, känner mig allmänt hängig och energilös. Måste in i duschen och tvätta mitt extremt feta hår. Hata tonåren. Sen kanske jag ger mig iväg till Entré. Ah just ja, det är måndag imorgon. Alltså skola, när det gäller måndagar tänker jag på kemilektioner. Kemi, kemi. Måste packa ner boken. Jag har aldrig kemiboken med mig. Får städa klart rummet med, så att jag hittar mina nycklar :o

Kommentarer
Postat av: Adriana

haha Than< :) <3

2009-05-17 @ 12:38:31
URL: http://persianproud.blogg.se/
Postat av: julia

woho jag är med på läsvärt! <3

2009-05-17 @ 15:06:39
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker det var bra att Norge vann :)

2009-05-17 @ 17:27:13
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0