Lite frågor

Hur bor du: Lägenhet.
Brukar du komma i tid: Ja, eller antingen lite sen eller för tidig.
Hur lång är du: 170 hela centimeter.
Kan du laga mat: Ja, fast inte på rak arm. Ge mig ett recept så är jag igång!
Vad jobbar du med/pluggar du: Grundskolan. Snart natur :D
Vad har du på dig just nu: Tshirt och mjukis
Har du någon fobi: SPINDLAR.
Hade du en bra kväll igår: Började sämre men slutade bättre
Vilket är ditt senaste inköp: Ett fars dag kort.
Din favoritdryck på morgonen: Oboy. Moget, jag vet.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Jepp, alldeles själv dessutom.
Vad hade du sönder senast: Bygglampan. Eller vad man ska kalla den
Vem snackade du med senast: Syrran
Varm favoritdricka: Varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ajdå, det var nog i.. förra veckan nångång.
Saknar du någon just nu: Njae.. inte nån jag inte får träffa snart ändå så.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Haha två veckor i månaden räcker det med att du är i närheten av mig. De andra två.. hmm.. att du får mig känna mig förbisedd eller stör mina rutiner.
Någon jag stör mig på: För många för att räkna upp här
Intressen: Musik, vänner och att ta det lugnt. (hahaha)
Senaste person du kramade: Mamma
Senaste person du ringde: Nada
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Juice
Vill du ha barn: Ja, fast inte nu haha.
Längtar du till din nästa födelsedag: OH JAAA! 16 ffs :D
Har rakat dina ben någon gång: Duh? Klart. ;)
Är du sugen på något nu: Ja.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: Jepp. Bra att du påminde mig, min rynkkräm är snart slut.
Attraheras du av män med skägg: Nej :§
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: Ja:D:D
Röstade du i det senaste valet: Nej, fick inte ens. Hade jag hade jag inte låtit moderaterna komma in i riksdagen. Får inte rösta i nästa heller, men då ska inte SD komma in där heller -.-'
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, faktiskt när jag tänker efter
Vilken låt lyssnade du senast på: Red carpet (Finns i inlägget nedanför)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nepp.
Vad tycker du är äckligt: Spindlar. Att diska, och fyllegubbar.
Har du pengar på mobilen:
Ja. 130 spänn actually.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0