Nervous like hell

Fyfan va jag är nervös. Hemskt som fan. Fan fan fan. Vi har jobbat med comeniusgrejset hela veckan känns det som. Igår va vi i skolan tills fem på kvällen. Skippade sovmorgonen idag och just det. Hela dan i onsdags. HUR SKA DETTA GÅ!? Börjar gråta. Första gången jag flyger också. Har knappt sovit, ätit eller slappnat av sen i onsdags. Det är det enda jag tänker på. Hela tiden. Ont i magen och huvudvärk hela dagarna nu. Jag är inte van vid att ha huvudvärk. Inte alls. Jag är så himla nervös, vi fick redovisa för lärarna idag. Det gick rätt okej.

AAAAAAAAAAAAAAAAH jag dör. Kommer sakna alla :/ Hann inte säga hejdå till nån kändes det som - eller jag sa aldrig hejdå till nån ordentligt kanske man ska säga. Nu i helgen kommer jag ha fullt upp. Ingen fritid redan då. Det jag behöver nu skulle egentligen vara ute och gå och prata om det. Bryter snart ihop här hemma. Men jag måste bada, slappna av och sova. Det är så tungt att bära runt på den bördan jag har nu hela tiden. S k i t j o b b i g t. Har inte fått nåt meil från tjejen jag ska bo hos heller. Dör om de skrivit in fel adress eller något. Imorgon ska jag fota lite iallafall. Lite intressanta gymnasiekataloger jag fått från gymnasiemässan och comeniusschemat så ni vet vad jag har för mig om dagarna. Låter det bra? Nu ska jag fortsätta här i min nervositetsbubbla...

Kommentarer
Postat av: Nada

det kommer gå bra(Y)

2009-11-13 @ 21:07:18
Postat av: klara

ja det kommer gå superdupermegabra. gör som susanne, tänk på lila och titta på en lila tröja. hahaha :P

2009-11-13 @ 21:35:09

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0