Spotless, please?

Yes indeed. Kommer ni ihåg att jag köpte nya acneprodukter för ett tag sen? Skrev jag det? Det gjorde jag nog. Eller i vilket fall som helst så här är dom. Eller jag köpte stora versioner också och fick detta lilla kitet på köpet. Dryga 200 spänn smällde jag på acnegrejer. Jesus christ vad det gjorde ont i mig haha. Men köpte ett täckstift också och sådant så lite mer blev det. Så går det när man åker upp till stan själv bara för att kolla. Men änsålänge tycker jag det funkar bra. Men det tar på mitt tålamod att stå och tvätta ansiktet varje kväll. Men tre produkter som jag har nu går mycket smidigare än att ha t.ex neutrogenas black head scrub. Det jag gör nu är att jag har ett helt kit och även det återfuktande som jag läste i en tjejtidning att huden behöver - även om man har fet hy som jag har. HÄR kan ni läsa mer om produkterna. Jag ska iallafall prova detta fram tills att det är slut. Funkar inte det heller då får jag prova nåt annat. Känns som jag provat det mesta som finns att prova nu.
Iallafall så har det varit en riktig sugig dag. Hade två stora prov idag. Därför har jag inte bloggat så mycket i helgen. Har pluggat ihjäl mig känns det som, när jag fick kemiprovet i handen fick jag panik återigen. Bröt samman flera gånger nu i helgen, stressen tar kål på mig. När man väl försöker plugga tänker man bara på allt annat jag har att göra. Var inte alls såna frågor som i boken. Men hoppas jag får vg iallafall, plus förra provet som jag fick mvg på och inlämningsarbetena sen. Så ska nog inte behöva oroa mig för att sänka mig. Tyskan däremot, pluggade som ett svin igår. Provet gick sådär. Eller vi har mer tid på oss senare på onsdag. Men ändå, känns som att det som jag tycker är lätt gör jag fel på. Och att det jag tycker är sjukt svårt får jag IG på. Vill verkligen inte sänka mig, måste snacka med syon om jag får börja om med tyskan på gymnasiet eller inte. Får jag säkert inte men iallafall.
Hinner jag senare ikväll (Har inga direkta akuta läxor idag. Får försöka få till lite pluggande ändå) så ska jag försöka sätta igång med mitt hemliga projekt. En hemlig blogg nämligen. Eller, den är ju inte hemlig nu när jag berättar om den men bloggadressen är det iallafall. Får se om jag hinner, jag kan ju inte skriva vanlig dagbok så då får det bli i cyberspace än en gång. Nyfikna ni blev nu va? ;) Får se hur jag gör, om intresse finns kanske ni kan få adressen. Om ni har tur då. Fast då är det inget speciellt med den.
SIST men inte minst vill jag säga grattis till min lille älsklings Nada :D Hon fyller inte mindre än 15 år idag. Satte in en påminnelse på mobilen i helgen, men dumjäveln påminde mig 12 på förmiddagen. Hoppas iallafall hon får en bra dag och nu inser att hon inte kan göra massa brott hela tiden. :) Älskar dig <3
Idag jobbar båda päronen kväll. Så vi är ensamma hemma. Jag får fixa mat och agera hemmafru. Det har man klarat förr så det ska väl gå bra. Enda problemet är att jag har superhög musik på och syrran kan stå och banka på dörren utan att jag hör riktigt.

Kommentarer
Postat av: nada

tack :D

2009-11-30 @ 17:23:58
Postat av: josefin

Fin blogg :) kika gärna in!

2009-11-30 @ 18:08:08
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0