435 ord senare

HERREGUD. Ska skriva en uppsats på 4 uppgifter. Jag har gjort ½ av den första (utan pappret. vet inte vart det är, nån måste logga in på msn och hjälpa mig med frågorna. Gah, nån som känner sig villig?) jaja. Och den första uppgiften kommer ta lite mer än en sida. Kommer nog lämna in lite drygt 3 datorskrivna a4:a.. gud. Kanske liiite mindre om jag har liten text? Inte pytteliten men ändå. Vill inte framstå som värsta nörden. Vill helst inte skriva utan pappret heller men mina stödord har jag kvar iallafall. Jag gör varannan, lägger krut på första. Gör den andra medelmåttig och den tredje lägger jag krut på osv. Allt för att få mitt Mvg i.. är det samhällskunskap eller geografi? Geografi är det nog det räknas till. Stackars mamma, såfort hon kommer genom dörren kommer jag skrika "MAAAAAMMA JAG HITTAR INTE MITT PAPPER OCH UPPSATSEN SKA VA INNE NÄSTA VECKA!!!!! (!!!)" Eller kanske inte så dramatiskt. Mer, "Mamma :( Jag hittar inte mitt papper, jag har letat ÖVERALLT och hittar inte det :'(". Så hittar hon det efter två minuter. Nu får jag fortsätta skriva, men jag orkar inte. Gah.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0