:D

Tar en paus från mattepluggandet nu. Rostar mackor och dricker julmust till det haha. Säger en sak bara, god bless internet (Y) har kollat på mattevideos nu och fattar så mycket mer än vad förklaringarna i boken ger mig. Får alla rätt på uppgifterna jag gör nu. Wii snart fattar jag. Jag vet inte vem som är mest förväntansfull mot att Nada kommer hem imorgon. Moi eller mamma? Hon är rätt trött på att jag tjatar om det hela tiden. Men tyvärr kommer ni andra inte ha tillfälle att träffa henne. För jag kommer krama henne så hårt så hennes syretillförsel blir väldigt lidande under några minuter så hon får ligga i koma hemma hos mig. :)

Snart är lovet slut. Whut? :o Vart tog lovet vägen?
Jag vill fortsätta sova massa, som när vi hade besök från en kille från elgiganten på framtidståget. "Det är ju inte alls skönt att gå upp klockan 7. Men så är det att arbeta" hmm.. det gör vi ju redan och har gjort de senaste nio åren? Kan inte vara lätt att vara kalles kaviar.

Kommentarer
Postat av: kalra

ahar vi matteläxa? :O

2009-10-30 @ 13:24:11
Postat av: Caroline svarar

Nej, jag ska göra matteprov ju. Missade det när jag va sjuk innan lovet :p

2009-10-30 @ 14:51:57
URL: http://carolinesophie.blogg.se/
Postat av: klara

aha just det :D

2009-10-30 @ 15:14:39

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0