Ush

Störig dag. Minst sagt, just nu känns det som att jag har den största kroppsvolym som existerar. Nej det är inte början till ätstörningar, det är bara det att alla är på mig idaaag. Jag får flytta på mig hela tiden, från köksbordet, vardagsrumsbordet, soffan och allt annat för att alla säger att "det är min plats, du får gå till ditt rum om du ska jobba" När jag väl går till mitt rum ska pappa få för sig att gå in där och mäta för speglarna. Blir så förbannad så jag flippar ut. Gillar inte att flytta på mig hela tiden, eller vem gör det? Nu är båda badrummen upptagna och jag har fått mascara på halva ögonbrynet för jag var så frustrerad när jag satte på det. Passfoto imorgon. Eller ja pass ska jag skaffa, det är inte det jag bryr mig om utan det är fotot. Det är ingen smickrande vinkel direkt, och det fotot ska jag dras med tills jag blir 20. Men nästintill alla gnäller ju över sina passfoton så. Ska nog ta ett svartvitt, känns mer.. säkert haha. Längtar till den dan då vi scannas in genom datorn med våra irisar och slipper ha fotot med i passet. Be afraid, very afraid. Är så jäkla nervös för Tysklandresan. Den är ju snart. Omg omg omg omg tänker jag då. Herreguuuud. Jag dör, svimmar, flippar ut och dör lite igen. Jag? Tyskland? Rådet? Kommunicera? Förverkliga? HAHAHA. Kan inte jag hamna i nån form av koma de dagarna? Detta är en blanding av klassisk prestationsångest, skräck och total självförintelse. Uh. Men köpte lite gifts till mamma idag iallafall som har geburtstag imorgon. Med hem följde lite örhängen. Ska försöka få till lite scones imorgonbitti innan hon vaknar. Psst.. hon fick ett kort, presentkort och lite smycken av mig. Ni skvallrar knappast ;)

HERREGUD FÅR MAN INTE ENS LE PÅ FOTOT!?
Vad är det för sjukt land vi lever i -.-

Kommentarer
Postat av: aisha

HAHAHA man måste stå helt rakt,huvudet rakt...bläää som jävla staty:D

men det kommer att gå bra för dig cvaroo,annars stämmer vi dem hos sverigens demokraterna!!!!!AHHAHA

2009-10-26 @ 11:19:25

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0