Vaaarför!?

Men äh då. Varför ska jag vakna så tidigt på helgerna? Jag sover i snitt 8/9 timmar. Samma som när vi ska till skolan, men då är jag skittrött? På sommarlovet kunde jag ju sova till 12-13. Kan ju bero på att jag stannade uppe till 03 också men ah. Och så är jag trött nu. Men har den jäkla uppsatsen att göra klart. Gör klart den nu Carro, sen kan du göra alllllt du nånsin kan vilja göra. Förutom att åka till Hawaii och ligga och sola hela dagarna. Tror att jag ska ta ett bad för att väcka hjärncellerna lite. Vad ska man göra till lunch? Hmm.. vi gjorde en sjukt god soppa igår. Tyvärr så god att det inte finns något kvar.


Brr.. hellre ha en kall årstid på en vägg (?) än irl. Igår höll man på att blåsa bort när man gick ut lite. Att dessutom då ha med sig en 9 årig syrra som blir hög på syre och springer runt som en virelvind själv är kanske inte att rekommendera.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0