AAAAAAAAAH

Asså jag var lugn som en filbunke för 5 minuter sen. Nu sitter jag här och blir helt nuts. Nuts som pistagenuts. Kan vara för jag är så jäkla trött på snacket om svininfluensan. Jag ska praoa på ett sjukhus om en vecka, då är jag inte så god för att höra om denna extremt svåra influensa som kan döda dig och yada yada yada. Jag vill inte sluta såhär efter praon. De har tillomed kunnat skrämma upp mig, fast att jag umgåtts med folk som varit utomlands senaste tiden. Och som haft influensaliknande symptom, men aldrig blivit dignostiserade. Mediajävlar, är bara ute efter att sälja lösnummer. Samma som med fågelinfluensan, skulle utrota halva befolkningen och alla skulle ju bli sååå sjuka. Tvätta händerna, undvik allt för mycket handkontakt och ha ett sunt förnuft är min medicin.

Och påtal om praon, fick brev från sjukhuset i förrigår. Läste det snabbt, där stod det att jag börja tio. WIIHOOO tänkte ju jag. Men det var bara första dan. Sen börjar jag 8 och slutar 15. Med en timmes lunch. "Elever på praktisering kan äta på Johannesskolan" Ursäkta? JAG där? Hahaha det är som att sova med en anakonda. Eller så är jag helt enkelt rädd för att bli uttittad. Nej jag käkar nån annanstans. Jag kommer få ha sjukhuskläder på mig, tvätta händerna hela tiden och ha uppsatt hår. Allt detta för att vika handdukar. Och i det där brevet lät de som de försökta få det att låta finare än vad det är. "Du kommer få följa olika vårdinstanser som sjuksköterskor osv.." Och inte ett ord om läkare. Im starting to wonder what i've got myself into..

Nu ska jag sluta babbla och göra frukost och sen iväg till konsthallen med några tjejer från klassen och parallelklassen också tror jag. Läskigt, vill inte gå i närheten av sommarjobbsresturangen igen.

Kommentarer
Postat av: ebba

heej haft en bra dag?:)

2009-09-12 @ 15:10:16
URL: http://ebbaal.blogg.se/
Postat av: stina

Oooj, vad läskigt :O

Men det blir nog bra, hygienen är ju bra på sjukhus :P

2009-09-12 @ 15:39:36
URL: http://sttina.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0