I worship the ground you walk on


Bilden är väldigt fin. Väldigt rosa. Tom, som jag känner mig. Praon var som vanligt, jobbig och frustrerande. Men börjar komma igång med rutinerna. Men varför ska den andra tjejen få göra lättare och roligare grejer bara för hennes mamma känner förståndaren? :| Ska skala massa imorgon med.. sen ska jag få vara nere i bageriet iallafall. HOPPAS JAG :question: Fast kommer sitta såhär :p:love: då liksom med alla kakor omkring mig. Men bara se, inte röra. Men jag hatar alla som frågar mig saker, borde stå praktikant på baksidan av min tröja. Eller de som ser att jag har tusen saker i händerna och "Kan du komma hit och torka bordet?" "Ja snart, ska bara lämna disken" "Det kan du göra sen, kunderna är väl viktigare?" HERREGUD. :tired::rolleyes: Nog tjatat om det, nu ska jag äta och kolla på Andra Avenyn. Sen bada, och ta det lugnt. Tryck F5 förresten, har fixat in lite snygga smilisar minsann. ;)

Just det, när jag kommit till värnhem hjälpte jag Aisha (Aira förlåt, stavar alltid fel;p) och Nada inne på coop. Nu ska jag skriva en artikel och skicka in till alla tidningar och berätta om det för alla, visst var det så jag skulle göra Nada? :D;)

Kommentarer
Postat av: Nada

hahahahaha tack för hjälpen föresten.. och hoppas jag är med den dagen de ölflaskorna blir tagna av någon hahahahahah

2009-09-29 @ 17:17:10
Postat av: aisha

HAHAHAHA TAck Cvarooouu för hjäpen fast jag vet att du drack upp dem ölen som var " borta" mohahha :D:D

2009-09-29 @ 19:11:18
Postat av: Caroline svarar

HAHA! Jag kommer och hjälper er imorgon också ;):D Ja men den var så god :s:o Trodde inte nån skulle märka.. (A) För jag verkar ju vara full hela tiden mohaha;D

2009-09-29 @ 20:31:32
URL: http://carolinesophie.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0