Stress och press

Asså ibland, bara ibland skulle jag vilja vara en fjortis. De lever i sin egna bubbla, de har inte större problem än om det är 5 killar som raggar på dom, eller "bara" 3. De får allt serverat på silverfat, livet är så jävla orättvist ibland. Men det som inte dödar dig gör dig ju starkare säger dom, isåfall borde jag vara värsta superwomen nu. Men det är jag ju inte, det är det som är problemet. Innan kunde jag tackla det hela hyfsat, men nu är jag så stressad i skolan. Prov, läxor, inlämningar och en massa skit. Nian kommer ta livet av mig. Har matteprov imorgon, ska försöka plugga lite. Men så blev det datorstrul så fick jag fixa det. JAG VILL PRAOA! Så mycket piss vi får göra nu, sånt som killarna slipper. Typ åka till konsthallen och kolla på en utställning PÅ VÅR FRITID. Jag dör, jag vill inte upp till konsthallen igen dels för sommarjobbskatastrofen och att jag inte har något liv överhuvudtaget längre. Jag är så trött hela tiden, sover och pluggar och äter och duschar. Det är mitt liv just nu, jag har noll tid för vänner och annat som jag tycker om att göra. Jag läser aldrig böcker längre för det är roligt, jag läser bara skolböcker till sent och stupar sen i säng för att börja skolan skittidigt och sen börjar allt om igen. Stressen märks i mitt ansikte också, massa jävla finnar. Jag brukar aldrig bli stressad annars, nu funderar jag varje morgon på att stänga av väckarklockan och bara sova och skita i allt. Jag orkar inte, helt seriöst så orkar jag inte.
(Men jag hittade mobilen iallafall.. alltid något).

Men det Hedda skrev om min blogg gjorde mig lite muntrare iallafall. Love you bebe! :)

Kommentarer
Postat av: Heddus! ;D

Fan, alla kan länka utom jag! Dom där jävla sthlm:arna påverkar mig till de sämre.



älskar dig me babe <33

2009-09-11 @ 18:48:41
URL: http://heddasplace.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hoppas det lugnar ner sig lite :)

2009-09-16 @ 17:35:44
URL: http://jecroisendieu.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0