Alles neu

Karma måste existera. Det bara måste det, men det verkar inte funka heltäckande. (Ni som läser bloggen och känner mig ska inte känna er träffade nu. De som det gäller läser inte bloggen). Alltid samma jävla skit som jag ska få ta. Fega idioter. Känner ett stort hat mot motsatta könet. Killar, väx upp och ur grupptrycket.

Lala, iallafall så kom jag på idag att jag ska till läkaren nästa vecka på onsdagen. Tiden går snabbt. Tack vare mamma som jag tog tag i det och ringde. Hon tog ledigt från jobbet så hon kan följa med mig. Inte kanske så mycket för att jag inte skulle klara att gå dit själv. Men hon kan väl intyga att jag har så pass ont och att jag inte överdriver för jag vill knarka piller. Men jag tror anledningen till att hon vill följa med mig är att hon är rädd att jag inte ska hitta och hamna hos typ.. tandläkaren tillslut. I somras irrade jag ju runt i 2,5 timme på en stor gata jag bor och går på varje dag. Bara för jag inte kunde hålla kartan placerad rätt. Behöver inte karta för att hitta hem, men jag skulle nånstans där jag inte varit förut. ;)

Annars så är det fredag idag ju. Imorgon får man sova. Idag vaknade jag självmant av en mardröm, att min syrra begått massa brott och jag fick dölja dem. Sen visade det sig att jag var schizofren och själv hade begått brotten. Hmm..? I drömmen sa jag till mig själv "Öppna ögonen så existerar det inte, ta det lugnt" när jag såg poliserna nedanför min port påväg upp. Sen vaknade man. :] Nu ska jag höja volymen på musiken och bara njuta tills resten av familjen är hemma.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0