Smärta både här och där

Oh är fortfarande sjukt sömnig. Men att blogga är roligare än att göra tyskläxan iallafall. Vet inte vart jag ska börja riktigt, dagen flöt på rätt bra tyckte jag. Var tröttare än vanligt, men det märker man inte av som något speciellt. Det blev värre efter gympan när vi skulle in och äta. Magen knöt sig och jag kunde inte äta. Mådde skitilla. Huvudet var tungt och jag kunde inte fokusera blicken. Fick i mig några tuggor och försökte ta det lugnt så jag iallafall kunde va med på slöjden. Det blev bara värre ju mer tid som gick. Mådde skitdåligt tillslut. Kändes som jag skulle spy upp det lilla jag nu hade kvar i magen. Fick gå hem, missa engelskan och matten. Men orkade verkligen inte. Det var svårt att bara gå hem. Gick och la mig och sov när jag kom hem och vakna nyss. Huvudet känns fortfarande konstigt men jag kan äta iallafall.

Påtal om smärta så drog jag axeln ur led på gympan. Inte så att hela armen stack ut eller så att det var synligt. Men jag kunde fixa till det själv, eller armen drog till sig den på rätt ställe igen. Men jävligt ont gjorde det när jag klämde nerven. Mitt eget fel som inte värmde upp ordentligt. Som tur va behövdes ingen ambulans eller lustgas. Det var det jag va rädd för, att smärtan skulle bli värre och att jag skulle få vänta på ambulanspersonal. Men som sagt fixade det sig, men det blev bara värre och att brandlarmet gick och vi fick ställa upp ute utan jackor i en evighet på slöjden var droppen för mig. Det var inte för nån brand, utan för att de jävlarna fortfarande håller på med raketer. Just nu kan de lika gärna sätta in kameror i skolan, bara detta slutar.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0