At the library

Sitter på bibblan i min bal/avslutningsklänning. Känner mig överdrivet överklädd (?) och har skitsvårt för att skriva på de här tangentbordet. Men allt för bloggen right? Vänder mig om hela tiden såfort jag hör ett ljud. Rädd för att nån ska gå förbi och ännu mer rädd för att nån ska läsa. Så skriver jag blogg och vill inte att nån på bibblan ska läsa. De som är häruppe är inte min målgrupp precis. Men de har iallafall stolar vid datorerna här. Ska väl ta och köpa nåt gott med mig hem. Det är måndag, det kan vi också kalla lillördag och det har jag gjort mig förtjänt av efter... 2 timmar med sara. Hon stack nyss, väldigt snabbt :p Men vi hade det trevligt. Dock tvingade hon mig att smsa med min mammas gamla mobil vilket är en sjuk tegelsten. Som jag fick ha framme när en  s k i t snygg kille gick förbi.

And... since were talking undies today, kan jag i ren feministanda berätta att jag inte har bh på mig idag. Första bhlösa dan (ute) på länge. Känns skönt, girlpower typ. Men det behövs inte i den här klänningen ändå så. Och jag har samma problem som Nat, kan aldrig hitta de snyggaste underkläderna i A kupor. Men jag tror däremot det beror på att det är den vanligaste storleken. (Läs: Små fjortisar som är 10 år och känner behov av bh, eller har känt behov av det sen de föddes).

Bara babblar på nu. Man blir så poetisk på bibblan.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0