Blogglista

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Jepp

2. Är du lycklig?: Ja

3. Är du uttråkad?: Nej, inte särskilt

4. Är du ledsen?: Nej

5. Är du italienare?: Tyvärr inte

6. Är du cool?: Hell yes

7. Är du från Irland?: Nej

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Inte gifta men tillsammans

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej, inte för min del iallafall. Men jag tror på lust vid första ögonkastet.

2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja, vem har inte?

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Ja

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nej
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Ja ;)
7. Är du kär?: Nepp. Singel i både knopp & kropp

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Nej, inte vad jag planerar.

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Bdb!
2. Hår eller ögon?: Ögon

3. Katter eller hundar?: Katter!

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca cola for life!

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hmm... hemmakväll om jag måste välja.

7. Pengar eller lycka?: Lycka!

8. Dag eller natt?: Dag

9. Msn eller mobil?: Mobil

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Ja haha :$

2. Brutit nåt?: Nej

3. Gjort nåt du ångrar?: Ja, såklart.

4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, ska däremot nångång

5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja, mer än en gång

6. Ätit en hel tårta?: Nej, faktiskt inte helt ärligt.

7. Gjort bort dig offentligt?: Jaaa.

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej ush, fyfan.

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja

10. Velat försvinna?: Ja

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Melina

2. Telefonsamtalet du fick: Pappa

3. Personen du var med: Aisha

4. Roligaste grejen som hänt: Men man kan aldrig välja sånt :o

5. Personen du smsade: Elin
6. Personen du tänkte på: Mig själv

7. Du skrev till på myspace: Myspace? Finns det fortfarande?

8. Du kommenterade: Nån blogg säkert
9. Du tillbringade natten med: Johanna (Fel ord att använda tillbringade kanske. Höhö)

10. Du kramade: Syrran


Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0