Matteplugg

Konstigt att man kommer på så många saker man måste (läs:vill) göra när man ska plugga. Känner mig sjukt osäker också, när jag väl hittat en lösning som jag tror är rätt visar det sig att det finns mer regler man ska tänka på. Känner mig helt lost utan boken. Jag glömmer allt nuförtiden, jag ska väl kunna ha mer än en grej i huvudet innan det lyser error i pannan? Får kämpa så mycket jag kan, failar det blir det omprov. Men jag vill ju lyckas med första försöket. Matteprov är de proven som stressar mig allra mest. För under tiden jag skriver proven ser det rätt ut, och jag tror mycket väl att det är rätt. Men när jag får tillbaks dem ser jag 1000 slarvfel. Men rasterna i plugget går sjukt snabbt konstigt nog. Jag måste städa undan lite på rummet också. HATA MÅSTEN! Det blir såhär när man skjuter fram allt till sista minuten.

Men anyway. Moving on, nån som såg melodifestivalen igår? Anna Berghendalen (?) vann. Skit, kommer faila som vanligt. ÅH. Salem borde vunnit, eller Eric Saade. Vilken liten munsbit ;;

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Usch, Anna skulle INTE vunnit! :P

2010-03-14 @ 23:56:14
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: julia

eric saade är sjukligt snygg

2010-03-16 @ 20:37:27
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0