TSLOTAT


Rubriken låter som en massa nonsens. Men det står för The Secret Life Of The American Teenager. Som jag ska tillbringa dagen med att kolla på. Mår skit, minst sagt. Blivit värre över natten. Är glad att jag stannade hemma idag och kommer säkert göra det imorgon också. När jag vaknade imorse snurrade allt och jag låg som en död fisk på torra land som knappt kunde andas. Just nu skiter jag i vad jag missar i skolan, må dåligt är nåt man ska göra hemma. Såg mig i spegeln imorse och fick en chock. En näsa rödare än rudolfs mule (Eller öron, haha) och glansiga ögon. Håret ska vi inte ens snacka om. Förkylningar är tio gånger läskigare när man vet vad som händer i kroppen. Pappa jobbar hemma och är på mig hela tiden. Ta alvedon, ät lite, drick mer, ta ett varmt bad, sov lite. Imorse försökte han få i mig flytande kosttillskott fullproppat med vitaminer & mineraler. Trodde det skulle smaka mildare nu för känner varken konsistens eller smak av nåt nu. Men hell no, smakar lika dåligt ändå. BLÄ. I'll keep you posted.

Kommentarer
Postat av: nada

krya på dig<3

2010-03-02 @ 15:59:24

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0