Blogglista

vilken är din största bedrift?
Hmm.... att jag byggt mig själv inifrån så pass. Jag har mycket kvar att lära mig, men att jag byggt upp självkänslan och självförtroendet till den grad att jag kan sortera mellan vad jag vill ta in och låta "skölja av" mig. Vilket jag innerligt hoppas att alla tjejer når fram till så snabbt som möjligt för att slippa massa ångest.
gillar du sushi?
Yes
om du fick välja en person - levande eller död - att äta middag och bada bubbelbad med, vem skulle det vara?
Haha listan kan bli lång. Jonas Bane alt Eric Saade eller Taylor Lautner. Snyggare boys går inte att hitta i världen nej.
vem dödade olof palme?
Jag såklart. Att de inte kommit på det än?
borstar du tänderna upp-ner eller i sidled?
I sidled. Kan man ens göra det upp-ner? Hur då isåfall? Oo
kommer inte på någon mer fråga, men jag hatar att sluta på ett udda nummer så aa nu har jag skrivit 14 eller jo jag kom på en, finns det något band/någon artist som du tycker om men inte vill erkänna att du lyssnar på?
Typ Miley Cyrus
Vad är det värsta du vet?
Töntar till människor som leker alldeles för mycket. Spindlar, att kräkas och... min attityd ibland.
Vilken är din "skäm-låt"?
Can't be tamed - Miley Cyrus
Vem skulle du helst ligga med; salem al fakir eller robert pattinson?
Robert Pattinson, det är inte nån musikalshow direkt. Jag vill kunna sjunga falskt utan att få ångest. ;)
Om du fick kastrera någon, vem skulle det då vara?
Förutom alla våldtäktsmän i världen, flera andra.
Vem älskar du mest, mor eller far?
Älskar båda lika mycket. Sen skiftar det beroende på humöret hur högt på pluslistan de står if you know what I mean. Mamma och jag har ett starkare band för jag kan öppna mig mer för henne, hon har ju gjort samma saker som jag gör/ska göra. Medans pappa är överbeskyddande vilket gör att jag oftare döljer saker för honom. (Inte direkt ljuger, just not telling him. Tehe^^) Pappa och jag är lika envisa båda två, så det blir lätt tjafs. (Båda har lika svårt för att säga förlåt likaså) men han är väldigt ung i sinnet och det är ifrån honom jag fått min humor. Men jag kan från hjärtat säga att jag älskar dem lika mycket. Liksom, utan båda skulle ju inte jag finnas och vara den jag är idag. Men som jag läste i nån horoskopsgrej så gör lejon (jag då) och deras pappor gör lätt så att de inte lägger sig i varanns liv för mycket utan håller det på en basal nivå. Det han behöver veta får han veta, detaljer behövs inte alltid. Haha fan va onödig roman här ja.
Vilken tandkräm använder du?
På morgonen, en som bleker tänderna. På kvällen Pro emajl från sensodyn. (Stavning?) på ordrar av min tandläkare.
Vad uppskattar du mest med dina vänner?
Att de låter mig vara mig själv. Samtidigt som de vet hur jag fungerar och hur de ska hantera mig. (Låter som en psykpatient nu..) men de är inte rädda att ta diskussioner med mig. Samtidigt så kan de säga till mig att jag har fel eller "Carro, det räcker nu" utan att göra mig ett uns irriterad. Vilket är väldigt ovanligt.
Ifall carola bad dig att sjunga duett med henne, vad skulle du då svara?
Visst, när ses vi i min dusch? Vi ska väl inte ha publik?

Lånad lista från
http://qes.blogg.se/ ^^ 

Kommentarer
Postat av: jessica

Hahhaa, jag tog den också från någon annans sida :D

2010-06-06 @ 00:28:22
URL: http://qes.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0