Testinlägg

Familjen glor på sommarkrysset. Hahaha jag ville bara se Carolina's kupp. Gravidmage, lustigt lustigt. Kunde väl tänka mig att hon skulle dra något sånt. Men iallafall. Jag har tråkigt så:

20 Snabba.

1.Varmt eller kallt
2.Salt eller surt.
3.Sommarlov eller vinterlov.
4.Vara utan datan en vecka eller tv:n.
5.Vanilj eller choklad.
6.Pc eller mac.
7.Msn eller scape.
8.Lunar eller Playahead.
9.Blondinbella eller Egoina.
10.Aftonbladet eller Expressen.
11. Sommar eller vinter.
12. Kille eller tjej.
13. Blå eller grön.
14. Blondin eller brunett.
15. Alla barnen skämt eller blondin.
16. Moped eller skoter.
17. Bada eller sola.
18. 30 eller 12 grader.
19. Paris Hilton eller Britney.
20. Hund eller katt.

Tillsist svarade du på alla frågorna?
Ja, jag är så duktig så. Fast jag strök ju vissa, för båda alternativ va lika dåliga.

Jag utmanar, alla mina vänner som bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback