Danmark

Dammark skrev jag först. Tror ni jag har druckit? Klart inte. Jag har precis sovit bara. Stupade fan i säng när jag kommit hem. Gud va trött jag var. Imorgon ska jag sova massor, och plugga fysik. Men det vill jag inte tänka på. Nej, utan jag ska sova. Som nu ungefär. Känns som att hela Malmö skulle till Pildammsparken idag. Känns lite onödigt. Kolla på en stor eld och stå där och frysa. ;) Det var roligt när man var liten, kunde sitta på pappas axlar och få en glass efteråt. Nu när jag blivit snäppet äldre tycker jag bara att ungdomar använder Valborg som en ursäkt för att supa sig fulla. Men vi kan ju se vad jag sysslar med på denna dagen om några år. Men faktum är att alkohol inte lockar, inte sen vi fick veta att det är etanol. Så spännande var det. Iallafall, vi var i "Dammark" idag. Tågresan dit var det roligaste egentligen, hahaha stackars de 3 som inte hann gå ut på perrongen innan tåget körde igen. De kom till Experimentariet till slut iallafall. :) De fick lite quality time med läraren. Det var okej där, men kunde varit roligare. Som allt annat här i livet.

Värmekamera I guess?


Wow. Jag är unik. Nästan.


Kommentarer
Postat av: juliae

jag fick 1 :p :o haha

2009-05-01 @ 18:14:54
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0