Hmm..

Jag är lite förvirrad. Ni vet bebisen med kolik? Ja, jag kallar henne det. (Jag tror det är en hon, låter som det iallafall. Hon kommer bli nya Carola kan jag lova). Har inte hört något av henne på ett tag i trapphuset. Men idag däremot.. så hade våra andra grannar en bebis i famnen med sig ut. Som skrek på samma decibel nivå. Hon var lika röd i ansiktet som alltid, men fel granne. Barnvakt kanske? Nu måste jag snart luska ut detta..

Ush och fy och blä. Igår gick jag på midnattsmässa i kyrkan. Jag skulle börja där halv elva, en timme innan gudstjänsten började. När jag skulle gå dit var det redan fullt med fulla folk (Ungdomar) ute. Jag brukar inte bry mig när jag och Melina tar våra kvällsrundor. Då tänker man inte på allt runtomkring. Fast de brukar inte vara fulla ute då väl? Jag har aldrig märkt av några. Fast, det var ju påskafton. Dom tar väl första bästa ursäkt till och supa sig fulla. Men jag kom en kvart för tidigt till kyrkan, det visar ju att jag var lite rädd för det hela. Var nära på att bli påkörd också, flera gånger. Fast att jag gjorde som man ska. Jag börjar känna mig som en kärring, som klagar på allt och alla. Men att bli påkörd vill jag helst undvika. Jag var så trött i kyrkan, satt och gäspade stup i kvarten. Så går det när man försöker dra ut en tant som mig som lägger mig tidigt, även när det är lov. Men det bästa med påskafton är.. *trumvirvel* dagen efter! Allt som finns kvar att äta. Håhåhå. :D Tror jag ska gå och gotta i mig massa sånt nu.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0