Just det

Kom på en grej. Ni vet när jag och Mel skulle till Aqvakul? Vi stack dit. Men lite saker hände. 1: Vi blev chockade över att killar stötte på oss inne på en viss kebabkiosk. "Vackra svenska flickor" Det enda som flög genom mitt huvud var "Är ni dumma eller? Melina är asiat". Jag kommer aldrig skaffa kille hahaha kommer bara tycka deras raggförsök är dumma som fan.

När vi väl kom fram till AqVaKul fick Melina betala 25 kronor mer än mig. För killen i kassan skämtade med henne (Trodde vi?) och trodde hon var 18. Sen när jag kom fram till kassan frågade han mig ifall jag också var över 18. Nej det var/är jag inte svarade jag. "Då blir det 50 kronor tack" och jag stod där som ett frågetecken. Var så ställd så jag fastnade med väskan i ingångsgrejen HAHA. Det var det enda vi kunde tänka på den första timmen av besöket.

Timmen innan vi skulle sticka (Jag orkade inte mer för alla äckliga insekter ute på uteområdet haha) så såg vi Mr badvärd. Mannen som gick runt hela tiden och rättade till alla badstolar (Därmed tog ner dom från gräsmattan där alla satt dom) men vi var modiga och satt kvar med våra solstolar långt upp på kullen. Fast att han glodde.

Ja så har jag fått det ur systemet. Bra där!

Kommentarer
Postat av: Hannah

:O

2009-08-13 @ 15:17:38
URL: http://hxx.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: gör det :D :D

2009-08-13 @ 22:06:08
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0