Mah

Mah bah mah. Så irriterad jag blir, skulle rensa ut det andra minneskortets kamera bilder nu. Då har batterijäveln i kameran dött. Det slog mig precis också, att jag fyller år om en vecka. Och skolan börjar om exakt 2 veckor. JAG DÖR. Jag har inte gjort ett skit, hela lovet har försvunnit. MAAAAAAAAAAAAH. Panik panik. Fast hade jag kommit den dagen det var meningen så hade jag varit född den artonde augusti. Så man får ta det man får I guess..

Och jag är hungrig. Ska man göra spaghetti eller slänga i sig en billys pizza typ? Haha (A) Jaja, här kommer lite bilder från andra dan i Gbg som jag har på datorn iallafall.




Vi åkte till volvo museét (För pappa ville det) och gissa vilka bilar som stod på parkeringen? 99,9% volvos.


Pappa frågade mig vilka jag kunde av vägmärkena. Det var fan inte många.



Framtidens bilar var det jag va intresserad av (A) Jag frågade pappa om jag kunde få en sån när jag fyllde 18. Han mumlade något surt och gick snabbt iväg. Haha sådan far sådan dotter stämmer inte när det gäller vår humor..


Haha! Pappa försökte få mig intresserad av lastbilar. Lyckades inte direkt, men de hade lyxiga baksäten där iallafall. Saknades bara en minibar också.


Ehm.. nej det var inte för mig direkt.


Wohooooo 1994 i mitt hjärta (Y)

Vädret var skitdåligt. Så vi åkte in till stan och käkade middag. Sen åkte vi tillbaks till stugan.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vår skola börjar om 9 dagar

2009-08-04 @ 20:13:18
URL: http://hxx.blogg.se/
Postat av: julia

vilket datum och vilken tid och vart?!!!!!!!!!!! jag har noll koll. svara svara svara

2009-08-08 @ 00:59:08
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Lisa

Är det du som fyller år den 11:e? det gör jag också, du kanske kommer ihåg mig från förra året (libresse.se) ;) Grattis. OM du ska svara, gör gärna det i min blogg så att jag kan se svaret.

-och grattis i förskott! ;D

2009-08-08 @ 22:08:41
URL: http://lisart.devote.se
Postat av: Lisa

-oops, hade redan skrivit grattis! :)

2009-08-08 @ 22:10:20
URL: http://lisart.devote.se

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0