Nooo!

Igår hände det :o Youtube satte reklam på sina videos. En 15 sekunders reklam innan man kunde se videon. Ville inte att YT skulle bli så. Neeej. Jag kan ju inte ha igång mer än typ 2 grejer igång nu samtidigt på datorn. Så msn och internet får det bli. YT får agera spotify. Suger om det ska fortsätta nu. Men iallafall. Har suttit och tänkt på bloggen hela dagen. (Provade även att kolla hur bloggen ser ut i Internet Explorer. Fy :( Mycket snyggare i FireFox ska ni veta!) Imorse? Hahaha skulle ju ha sovmorgon som ni vet. Skulle gå upp supertidigt för att hinna duscha, raka benen och slippa ha leggings till min tunika/klänning jag hade idag. Vi skulle börja 9.40. VET NI NÄR JAG VAKNAR DÅ?! 9.25! :o Jag hade ju satt klockan så ringde inte den idioten. Först trodde jag att jag såg att klockan var sex. Sen blinkade man lite och insåg vad klockan var. HERREGUD. Fick fart på mig, jag var så nyttig så jag åt lite kakor som frukost :) Bara för jag va så lat och inte fixade allt igår. Sen kom man till skolan och hade ingen koll på vad de snackade om på musiken haha. Men det lät som att det är rätt omöjligt för mig att ens få vg i musik ;) Resten av dan va bra, vad jag kan minnas iallafall. Förtränger allt rätt snabbt när jag kommer hem och tar min daily nap. Bara att alla gnälliga småungar i mentorsgruppen aldrig kan hålla tyst :o "När slutar vi? Varför ska vi göra detta?" Och yada yada yada. Nu ska jag ta på mig och gå iväg till willys och handla lite mat till mig själv. Familjen har åkt till festivalen, aldrig att jag går där nu när det är pissigt väder x) Men som tur är, får man för "mycket" pengar av familjen att handla mat för kan man köpa annat gött med :D

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0