F R E D A G

AH. Pustar ut, det är f r e d a g. Kunde knappt vara inne på internet igår, gick sjukt långsamt och kunde inte använda nånting. Så det var att sysselsätta sig med annat. Trodde jag, började må skitilla och fick lägga mig och sova istället. Det var längesen jag tog en tupplur mitt på dan faktiskt, det märks att man vaknar till när våren kommer.

Jag sitter och funderar lite nu bara. Tänker att det är skönt att det är fredag, jag är hemma, veckan är över och nu är det bara 9 veckor kvar tills att vi slutar skolan. 45 skoldagar lite drygt kvar. WOHO! Dock har jag dragits med ont i magen hela dagen. Trodde jag skulle slippa detta nu... men jag spyr inte av det iallafall. Jag funderar också på ifall jag ska våga gå iväg och köpa ett slingpaket och äntligen göra slingor i håret. Men kan inte bestämma mig för ifall jag ska köpa en förpackning så jag kan få riktigt riktigt blonda slingor, som bleker det 6-8 steg eller en som bara precis ljusar upp och som knappt syns. Ilandsproblem big time... sen vet jag inte vilket märke heller. HM's vet jag funkar. Men är sugen på att testa Mood's eller Garniers också. Får se vad jag gör. To be continued :)

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0