Kärlek



Ni känner ju mig. Ni vet vid detta laget att jag har ett passionerat förhållande med en kille sen några månader tillbaka. Vi älskar varandra, även fast han gärna delar med sig till andra samtidigt som han är tillsammans med mig. Hans namn? A-fil. Eller, A-fil Jordgubb Vanilj är hans fulla namn. Skönt att få det utrett. Nu finns det inga mer frågetecken om vem som har den största platsen i mitt hjärta. Varje gång jag närmar mig honom börjar mitt hjärta banka så det syns utanpå. Eller inte. Iallafall så ville jag bara tipsa om min favoritfil som jag berättat om innan tror jag. Fick ett plötsligt fotosug och kameran var laddad så varför inte.

Har ni märkt att jag tar foto från typ samma ställe alltid? Men det gör jag. Har lite av en fotohörna där, där jag kan sätta på självutlösaren och samtidigt få in bra dagsljus. Mitt rum är dubbelt så långt på längden än på bredden så det naturliga dagsljuset är svårt att leda dit. Nu vet ni det.

Dagen i skolan bestod mest av håltimmar. Vi hade som sagt sovmorgon, till 10. Sjukt skönt, kände mig inte alls lika trött när jag vaknade. + Att jag lagt mig en halvtimme tidigare igårkväll. Har sovmorgon imorgon också. Ingen hemkunskap. :))) Märks det att jag är glad? Det är ju fredag imorgon också. Vart tog veckan vägen? Iallafall. När jag kom till skolan såg jag att vi hade håltimme på syslöjden också. Efter lunch. Så det fanns inte så mycket att göra. Vi var lite i biblioteket och läste KamratPosten som jag prenumererade på för ett bra tag sen. Innan dess hade vi idrott med vikarie. Det var ganska okej ändå. Senare på eftermiddagen skulle vissa idioter få för sig att kasta snöbollar inomhus. Det är inte kul för fem öre när man inte är med. Ännu en anledning till att jag vill att snön ska försvinna. Man halkar överallt inne i skolan nu för det är så vått överallt. Känns som att jag drar till mig snöbollarna eller nåt. Jaja, långt inlägg idag. Nu ska jag äta ostmackor med fil till det. Auf Wiederzehn!

Kommentarer
Postat av: julia

smakade faktiskt den för första gången den här veckan någon gång.. heheh

+ jag halkade också i skolan idag, inte kul inte kul

2010-01-28 @ 17:13:45
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0