Svensk? Nejdå


Gammal mobilbild från stranden förra året. (Så mörkt hår jag hade). Men iallafall, så har jag legat och försökt sola lite. I skuggan. För att läsa klart min bok utomhus. Det gick rätt hyffsat, drack vatten som aldrig förr. *Tar en klunk till* för jag är inte kompis med solen, kommer ihåg en dag förra sommaren när jag varit ute hela dan. Utan att dricka nåt, när jag väl skulle handla nåt att dricka började allt snurra och bli svart för ögonen. Men jag satte mig ner och behöll kontrollen, jag var ärligt talat mer rädd för att det skulle vara skämmigt att svimma än nåt annat. Jag börjar närma mig slutet på boken, men var tvungen att gå in för där är det svalare. Jag fick ett väldigt crave på marabou digestive, så det tillsammans med vatten borde väl bilda en acceptabel nyttig/onyttig kombination? Nu känner jag mig bara väldigt slö. Ska ägna de närmsta 40 minutrarna med att titta på Sex & the city. Väldigt bra att passa på när man är ensam hemma, så ingen i familjen undrar när de får höra random stön och ljud. Mohaha.

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0