Ah gud

Jag vill så gärna gå ner till Hemmakväll och hyra den tyska versionen av vågen. Die Welle, men saken är den att jag är lite rädd för han föreståndaren. Han ser alltid så sur ut, fast han låter snäll. Det är nog mest han som tycker att jag är störig, för att jag köper pengar till mobilen hela tiden. De tjänar väl inget på det? Jag ger 100:- och får 25 tillbaka. Alltså tjänar de ju inget på det. Tror de att man på något magiskt sätt ska bli lockad att handla något? Weird. Fast det ska man inte bry sig om nu, jag slutar 13 på torsdagar. Håhåhå lyxigt. Jag kan sova lite, och ändå hinna plugga. Tyskan är jag inte ens säker på att jag har hemma, men orka bry sig. Fattar inte hur en lärare kan gilla grammatik så mycket. Är det de enda nöjet dom har? Att gå runt med sina korgar fulla va fulla pärmar med grammatik. Skrämma oss liksom. Gaaaaaaaah så störigt. Hade så satans ont i magen, och alla skulle hålla på. Vilken plåga. Varför har så många idiotiska ideer om att man ska blanda massa olika värktabletter? Det är ju skitfarligt. "Ja ta en sån, och två såna. Så kan du ta en sån också". Det är fan inte godis.
Nu ska jag plugga dativ som styr ackusativ. Eller var det ackusativ som styr dativ? Äh skit i vilket.

Kommentarer
Postat av: julia

du skriver bra :D

2009-04-16 @ 16:44:16
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0