Äh.

Skrivet igår.
Fan va fånig jag är. Jag är så grymt sugen på kinapuffar, eller tja. Allt med choklad, fast willys känns så långt borta. Coop vägrar jag att gå till, då kan man ju träffa alla från skolan. Nej, det misstaget har jag gjort en gång för mycket. För jag har ju så mycket fritid idag. Det är tisdag, men ingen kyrka. Orka göra tyskan. Gaaah. Jag vill gnälla skitmycket och bara tycka synd om mig själv. Fast mamma har köpt hem glass, så det fixar sig. Jag kommer överleva. Jippie!

Skrivet idag:

Håhåhå. Jag är så bra. Klarade inte tyskprovet, tyckte att det var en ren pina att åka till sjukhuset. Brydde mig inte så värst mycket innan. Men mer när man skulle in i själva salen, hatar sjukhus. Hatar korridorerna, att se alla sjuka och läkare som springer hit och dit. Man blir ju skiträdd när man ser röntgenapparaten. Så stor och läskig, så skulle man stå heeeelt stilla. Höll ju på att springa därifrån när den där röntgenskärmen började röra på sig. Fast jag hade massa läskig utrustning på mig så det gick väl inte.. Jag kunde bara tänka på all läskig strålning som skulle gå igenom mig, jag knep ihop ögonen för att jag fick för mig att det skulle göra ont? Är jag sjuk eller? Fast äsh.. har varit så sjukt stressad på sistonde. Tar ut det på alla andra än de som förtjänar det. Men efter denna veckan ska nog allt börja falla på plats igen, jag får min nya skåpnyckel imorgon och så får jag fixa nån kalender i helgen eller något.. ska se till och skaffa ett nyckelband också. Eller flera egentligen, nu ska jag ha mina nycklar separat. Eller så kan jag kanske fästa dem i en piercing? Kanske borde göra det. Gör ju av med dom hela tiden.


Känner mig lite som en guldfisk, som simmar runt ensam i sitt akvarium hela dagarna men inte kommer nånstans.

Kommentarer
Postat av: julia

sjukhuset?

2009-04-23 @ 14:46:28
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0