Det som skulle vara en rubrik

Det är vår i luften. Men detta var jag inte alls beredd på, kollade igenom garderoben och hittade mina shorts från förra sommaren. Tror ni de passade? Såklart inte. Jag gjorde vad vem som helst som var desperat skulle göra, tog ett par gamla jeans som var så fula i nederkanten och klippte av dom. Dom blev för korta, och inte något vidare snyggt. Men de duger att ha ute på balkongen. Där jag ska befinna mig snart. Men problemet är.. då kan jag inte ha min spotify musik med mig. Hemskt. Men det som är fördelen med att sola på balkongen är att ingen ser ens ben som man inte rakat på ett tag. (Måste ta tag i det!) Sen måste jag ut och vårshoppa. Men orka göra det idag. Det får bli senare. Det som man desperat behöver är en vårjacka. Annars känner jag mig mest trött på allt och alla. Jag är på mitt vanliga igelkottshumör. Feltolkar allt och blir sur. Det är den tiden på månaden.. det märker man också på mitt ansikte. Fick en smärre chock när jag kollade i spegeln idag. Prickar överallt fan. Idiothormoner.
Nu får jag snart sluta gnälla och gå ut och få lite sol på mig. Måste sitta därute i minst 2 timmar. Så ska jag se om jag lyckads få någon färg på min bleka hud. Annars så börjar jag med solarium snart. Herregud, står inte ut med och vara blek en vecka till. Fast jag är rätt sugen på att fixa ihop en ny design också.. vad tror ni jag gör först? ;)

Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0