Hejsan hoppsan

Skulle bloggat mer igår, men det blev inte så. Det hände mer intressanta grejer än att nån tog mina svenskböcker. Kyrkan var hemsk. Riktigt hemsk, jag hade så sjukt ont i magen. Kunde knappt stå upp, så skulle vi träna inför påskmässan. Prästen tyckte att det var längesen hon såg mig, jag var borta förra veckan ja. Innan vi slutade fick jag en kram av henne också, hon måste tro att jag är nån utstött i gruppen eller något. För att jag inte vill snacka om peak jackor och mascaror. Hehehohohahaha. Den var sur. Alltså bären, jag käkar glass med bär medans jag bloggar. Annars kommer jag inte orka och bara gå in och lägga mig. En sak jag ofta velat veta är om jag snarkar. Fast tror inte man kan spela in 8 timmar på mobilen för att se. Egentligen behöver jag inte bry mig, det är ju bara jag och dammråttorna som lever i perfekt harmoni. Fast i helgen får dom flytta till sopsäcksgatan 4b. För att göra plats åt nya.  Om vi nu ska skriva seriösa grejer så, jag var orolig för so provet idag. Kan bero på att jag pluggade i 25 minuter ungefär. Sen däckade jag i sängen. Men det var skitlätt. Jag är så duktig så. Nej jag kan inte göra det, jag kan inte berömma mig själv seriöst. Men men.. sån är jag. Vi fick göra samma gamla fåniga enkät idag. För att skolan ska ha något snyggt att visa politikerna. Fan va fånigt.
Nu ska jag nörda mig och surfa runt och kolla mobiler. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: klara

gissa vem som snarkar? min lillasyster på 13 månader!!!! hhihihi, det du!

hoppas du hittar en fin mobil :D:D:D

2009-04-02 @ 19:31:35

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0