Status: Död

Vänta.. måste samla lite energi för att orka.
Jag är död. Död. Död. Jag orkar ingenting. Fast fan vad jag är stolt över mig själv, faktiskt. Det gick skitbra. Faktiskt. Nu märkte jag att jag inte orkar skriva så långa meningar heller. Men allt gick bra, men det tog nästan livet av mig. Vissa av lärarna som höll i det är ju de största inkompetenta idioterna jag nånsin sett!? Vi skulle springa två banor, en enklare och en som var svårare. Vi skulle springa den svårare (Med en jättedum karta) efter maten. (Dels det som också var dumt, man hinner inte smälta maten på 10 minuter?). Så de flesta måste ha fått håll eller något. Men det värsta var att lärarna skickade elever för att samla in kontroller. Särskilt de sista, innan vi ens hunnit i mål. Så ja, fick något sorts dampanfall och skrek som fan på en av lärarna. Rätt åt henne, som kan ha fuckat mitt & Aisha's betyg. Kanske inte så mycket mitt egentligen, satsar bara på G men Aisha satsar ju högre..
Fick även pallra mig ut för att ha konfa. Det suger. Att jag alltid ska behöva göra allt åt alla andra? Hatar grupparbeten. Hatar det. Alla tror att de bara kan sitta och chilla och få sina konfirmationspengar serverade på silverfat. Idioter. Idioter. Tror att det är pms'en som talar. Känns så iallafall. Fast, vad vet jag. Jag kanske bara är allmänt trött. Förlåt, allmänt död menar jag. Och jag har tyska kvar att plugga. Tyska. Bara ordet får mig att vilja svimma. Döda mig.

Ps: Jag lägger ner all denna tid på att blogga. Försöker blogga varje dag, underhålla er. Skriva roliga saker. Men ni är tysta som möss. Lika tysta som dammråttor som ligger i hörnet men som ändå snokar runt. Ni har inget emot att läsa om mitt liv. Men ni har inga åsikter tydligen? Jag är så jävla trött på det. Snart börjar jag blogga på en hemlig adress. Om ni inte skärper er. Något ska en bloggare fan få kräva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, råkade händelsevist titta in på din blogg. Uppskattade detta inlägg! Bra tankar och klockrent skrivet :)

2009-04-29 @ 19:10:48
Postat av: klara

hahaha, vlken lärare?

2009-04-29 @ 19:44:06

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0