090410



Fortfarande munter på något sätt. Det kändes bra att komma ut riktigt ordentligt idag, de korta stunder som jag varit ute efter jag varit sjuk räknas knappt.. 4 timmars promenerande är väl knappast dåligt? Lite "frisk" stadsluft är väl bra det med. Btw, ser ni den nya designen? Denna kommer hålla. Det kan jag lova, denna är jag riktigt nöjd med. :) Jag och Aisha promenerade runt typ hela Malmö kändes det som. Fick ett par blåsor på fötterna, men det var det värt. Imorgon ska jag bara strosa runt i rummet och städa. När jag inte proppar i mig mat och godis då menar jag. Man måste ju bränna av lite av det, fast får se till och njuta av den sista tiden som jag äter godis nu. Efter påsk blir det naturgodis och smaksatt kolsyrat vatten som gäller. Godis lockar inte lika mycket längre, känns som att det bara är socker och färgämnen jag stoppar i mig. (Vilket det är om man tänker efter). Får se hur länge nyttighetsgrejen håller. Och hur länge jag klarar mig utan cola. Hur mycket har vår NO lärare påverkat mig egentligen? Haha.



Ja, jag använder facebook igen. Eller började för ett tag sen, det kan va rätt kul ibland faktiskt. Men jag är ju lite av en IT nörd så.. Men i mitt senaste meddelande hade jag rätt. Jag blev inte brunare. Tydligen ska man bli som brunast under maj och senare än det, då det är som starkast sol. Men klaga inte på nån som försöker.. :p
Nu får jag snart gå och lägga mig. Börjar bli gammal, går och lägger mig vid 22-23 fast att det är lov. Men hellre ligga och dra sig i sängen än sitta och få fyrkantiga ögon vid datorn.. ;)

Kommentarer
Postat av: hedda :)

där är ju jag din lilla förrädare ;p

2009-04-16 @ 21:35:24
URL: http://bilddagboken.se/taggigchoklad

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0