Hissar och dissar

Hehe ja, jag ska börja hissa & dissa. Bra utfyllnadsinlägg om man inte har något vettigare för sig och ändå vill underhålla bloggläsare. ;)

Ommöblering: Sjukt nice att göra om i sitt rum. Kan inte sluta vara i mitt rum nu, innan har jag knappt velat va där. (Kanske mest pga att det är helt städat nu, innan har man snubblat på både det ena och det andra.) Tehehe.

 

Öppet köp: Ja får hissa det nu. Köpte ett par jeansleggings från Vila på mellandagsrean. Men efter att ha provat dom en gång till hemma kändes de för stora. Ska gå dit imorgon och byta till mig ett par i en mindre storlek. TACK GUD för att jag inte hade slängt påsen och att kvittot låg där. Puh.. annars hade 350:- varit helt åt pipan.

 

♥ Att förmodligen bestämt sig för gymnasievalet: Ja! Jippie, yay. Tillslut har man nog bestämt sig. (Tror jag, kommer säkert ändra mig nästa vecka som alltid hehe). Vissa skulle kalla mig ett dumhuvud för att välja natur på en av malmös svåraste skolor. Men det ser jag nog bara som en sporre. Bestämmer mig slutgiltigt i januari efter Petri's sista öppet hus.

♦ Träningsvärk: Efter allt bärande dagarna i ända nu känner jag mig helt mör i kroppen. Kan knappt vänta tills jag får lägga mig och vakna upp av mig själv imorgon. Kändes inte bra att sätta igång väckarklockan igen.

 

♦ Vintern: Let's face it. Det var mysigt de första dagarna. Med snö och ljus i stan och yada yada yada. Men nu är snön bortblåst och kylan och mörkret kvar. Man blir ju grymt trött av att det blir mörkt redan vid 16. Får mig att känna mig så otroligt rastlös vid vissa tillfällen och så otroligt trött vid andra.

 

För kort jullov: Har tillomed gjort en grupp på facebook om det. "Vi som kräver längre jullov!" Har runt 60 medlemmar nu skulle jag tro. Och det stämmer, det är för kort. Höstterminen känns väldigt lång och dryg och en veckas lov till hade inte skadat. Det är sjukt att vi ska ha 10 veckors sommarlov och 3 veckors jullov? Hellre 9 veckor på sommaren och en månads jullov. Känner att jag inte kan slappna av från skolan helt.


Kommentarer

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0