One chapter closes, another one opens

Det är läskigt när folk från det förflutna kommer upp till ytan igen. Ville bara säga det.
Annars bjuder jag på en lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vi handlade julmat, och att jag tjuvklämde på paketen *psst*

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov otroligt skönt

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt på samma ställe som jag sitter vid nu, eller så gjorde jag frukost

Det sista du sa högt: "Är mjölken slut?"

Det senaste någon sa till dig: "Nej, kolla längre ner så finns det en helt paket därnere"

Vad har du druckit idag: Mjölk och vatten

Vad var det senaste du åt: Flingor

Vad var det senaste du köpte: Julmat :D

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Snöar inte, är inte överdrivet varmt men mulet.

Godaste glassmaken: CHOOOOKLADDD. Eller after eight.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men däremot vid första leendet.

Sover du tungt: Nej inte särskilt

Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta faktiskt. (Peppar, peppar ta i trä.)

Trivs du med ditt jobb: Skolan? Ja nu trivs jag jäkla bra för vi har lov

Favoritklädsel: Leggings, tajt tunika under och något snyggt över det :D

Favoritlåt just nu: Pony Pony Run Run – Hey You

Vad ser du om du tittar till höger: Skrivaren

Vad gör dig glad just nu: Att det är julafton imorgon :D

Vad ska du göra härnäst: Duscha

Höger eller vänsterhänt: Höger (Y)

Humör just nu: Sömnig, men munter.

Favoritgodis: Att du ens frågar? CHOOOKLAD

Kläder just nu: Mjukisbyxor och pappas gamla tshirt.

Sommarplaner: Bada, SOOOOOLA och njuta.

Hur många kuddar sover du med: Zwei (2)

Spelar du något instrument: Nej, har gjort men inte längre

Morgon eller nattmänniska: Hmm.. morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: Familjen, vännerna, att lyckas i skolan

Är du kittlig: Ja (Få inte för er nåt nu)

Snarkar du: Lite lätt tror jag

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: Spiiiiiindel! Eller är det en insekt?

Längtar du mest efter just nu: Julen och nyårsafton :D:D

Kommentarer
Postat av: mersiha

hej fin blogg vad gör du då?:D

2009-12-23 @ 14:29:04
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: julia

svar: jag tror inte du tänker på det jag tänker på... TEHE

2009-12-23 @ 16:05:49
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0