Tjejböcker


Min dag har bestått av detta: Sova, vakna, läsa, sova, vakna, äta, vila, tv, försök till att plugga, vila och såklart. Datorn. Nu är typ ingen inne på msn, inte jag heller nu för den delen men då känner man sig verkligen som världens nolifer. Känns som att alla andra är ute och har kul, fast jag sitter hemma och slappar. Men i nästa sekund tycker jag att det spelar fan ingen roll. Det har varit en skitjobbig vecka och är det nån som ska ta det lugnt utan att känna dåligt samvete är det jag. Nu ska jag spela sims, utan att fuska och bygga upp en familj helt från början. Sen blir det att räkna matte med min nya extremt stora miniräknare pappa köpte till mig för att jag gnällde om att ingen miniräknare vi hade kunde räkna ut roten ur. Eller, jag kan ju inte kalla den jag har nu för miniräknare. Den är ju inte mini nånstans. Livets tuffa händelser.

Kommentarer
Postat av: Elin ;D

Carrrrrrrroooooo, försök inte ens. Du uppdaterar skitdåligt här ju, du SKA ge mig lösen till den hemliga bloggen nästa gång vi ses. För jag antar att du inte skriver skit om mig ;) It's all or nothing babe. :]<3

2009-12-05 @ 19:53:26
Postat av: Marcus

Då är det dags för den nästkommande "Veckans blogg"-tävling.



För att delta så krävs det att du anmäler dig på "Då kör vi igen"-inlägget.



All information som behövs finns på min blogg.



Lycka till!

2009-12-05 @ 23:22:03
URL: http://mrmas.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0