Bring it on



Ha begär. Jag har ha begär. Efter vad undrar ni. En ny mobil. Igår kom min pappa hem med sin nya älskling. Han köpte en superdyr mobil som är som en minidator fast att han knappt har nån aning om hur man skriver sms. Med tangentbord, internet och allt haha. Men nejdå, min ska jag ha i evigheter. Gud va bortskämd jag låter.. eller Ilandsproblem snarare. Men jag hade inte brytt mig om pappas nya om han köpt en till mig också haha. Om nån månad har jag haft min gamla W880i i två år. Skärmen är helt förstörd, knapparna är inte ens oranga längre, dom börjar bli silvriga haha. Och den stänger av sig såfort nån ringer/skickar sms. Glöm allt vad liten heter. Nästa gång ska jag ha en riktig värsting. En nokia N95 8Gb duger alldeles utmärkt. Hörde du det pappa? Ne, såklart inte.. han läser inte min blogg. Hoppas jag iallafall. MEN han gav mig förhoppningar om att jag kanske får en ny i sommar. Fast det kommer han glömma snabbt. Suck får börja sälja aftonbladet eller något. Så desperat är jag. Haha, nej men min W880i och jag älskar varandra, men jag behöver en Citibank. Nån vid sidan om liksom.

Kommentarer
Postat av: nada

jag har oxå haft min mobil länge:/ men jaja jag kommer få en ny på sommaren det har min pappa lovat . Du kommer oxå få en ny carro ;)

2009-02-21 @ 17:13:41
Postat av: Khalid

nej, laserdome har jag aldrig testat, verkar lite tråkigt XP

2009-02-21 @ 17:46:56
URL: http://khalid.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0