Hata rubriker


GLÖM N95! JAG SKA HA EN IPHONE!

Jag är dålig på rubriker ja. Så skönt att det är fredag. Det är freeedag. Men skit att jag glömde engelskaböckerna. Får sitta och plugga ihjäl mig på måndag. Slutar ju assent på måndagar, men jag tänker inte gå till skolan och ta dom. Hahaha påtal om engelska. Min engelskalärare och jag hade haft lite konstiga blickar i korridoren under dan. När jag sen möter honom i trappen säger han något som "Ja det är bra caroline" som typ uppmuntrande. Haha han är rolig han.. jag sa inget. Så han var väl tvungen.

Alla lärare berättar speciella grejer för mig, eller lite konstiga grejer. Även idag. Men det behöver inte nämnas här. Kanske om 10 år. hehehohhaa. Så dum jag kände mig idag, inte dum dum utan korkad. Vår andra svensklärare är tillbaks. Gud. Naturell youghurt. hehhhohohaha.

Jag sa till mamma att jag skulle åka till bibblan (är det nörigt att säga bibblan? som om man vore stammis typ) men iallafall. Skulle åka upp dit och lämna. Sen in på H&M och stadium och se om dom hade det jag ville ha. Ett par converse ska jag köpa iallafall. Hoho.


Rock N Roll Eric Hutchinson Album Version

Den i kanal5's reklam. Fast en annan version haha. Jag är beroende. Utav den, inte kanal5's reklam.

Kommentarer
Postat av: melina

köpte du nåt?

2009-02-27 @ 17:37:43
URL: http://melinia.blogg.se/
Postat av: haha jag hade en Ipod innan men iphone är bättre;)

2009-02-27 @ 20:05:15
Postat av: Nada

Oj. jag råckade skriva det på mitt namn ...hehe

2009-02-27 @ 20:06:00
Postat av: klara

NEEEEEEEEEEEEEEJ!!! jag glömde också engelskaböckerna!!!! faaaan!

2009-02-27 @ 20:15:20

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0