Hej.

Häromdagen hörde jag en tjej (14) som sa att om en månad när hon fyller 15 får hon göra en tatuering av sina föräldrar. Hon ville, och dom låter henne. Herregud. Det var ingen liten hon skulle göra heller liksom. Är det inte lag på tatueringar? Nu ska jag sluta snacka om tatueringar och piecingar tills jag gjort det. Tack och hej.

Orkade inte blogga igår, fyyyyy så trött jag var. Var död efter skolan, sen skulle jag ha konfa. På Johannes. Orkaaa. Så jag somnade när jag kom hem, åt och loggade in på msn. Sen gick jag och la mig. Vilket liv jag har.
Så skönt det ska bli i sommar. Tur att jag har en stor och öppen gård. Slipper sticka till stranden/rörsjöparken när jag bara ska sola haha. Tänk och sitta där med en tidning i handen och bara låta solen steka dig. Ohhh. Jag är skitblek nu, behöver färg. Men är livrädd för hudcancer. Man kan ju solduscha men efter vad jag har "hört" (läst haha) kladdar det av sig överallt.


Ska aldrig mer köpa ballerinas med band därframme. Jag har fortfarande kvar lite av de bleka märkena.

Imorse ville jag inte alls till skolan. Hade bild i två och en halv timme på morgonen. Jag är den enda åttan i elevensval gruppen som har bild. Skithärligt liksom. Nu måste jag göra ett mönster på matten också. Hemma. Och jag har ingen passare så måste rita av 100 cirklar och sen 100 små.
Bara "vanliga" lektioner sen. Eller jo vi hade vikarie på tyskan. Som alltid. Tillomed jag börjar bli orolig, vi lär oss inget. Inget alls. Idrotten herregud, har nog aldrig varit så aktiv. Men uppvärmningen var ju jobbigare än huvudaktiviteten.

Efter skolan stack jag och Melina till Burger King haha. Där var det en läskig kvinna.. fast melina får berätta mer om det hahaha. Men nu ska jag göra dubbelt så många situps och armhävningar och alla övningar. Jag har redan tränat så pass mycket idag så jag är redan igång. Efter påsklovet kommer jag ha såna sjukt stora muskler! ;)

Vad mycket jag skrev nu då.. nån som läst hela?

Kommentarer
Postat av: klara

hha, hur kan du vilja ha glosor??!?!?!?!?!!!!!!

2009-02-25 @ 19:54:23
Postat av: Anonym

hahah det e bra carro(Y)vi se till att skaffa 6-pack:P

2009-02-25 @ 20:29:32

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0