Ich bin utmanad

Utmaning
Regler:Länka till den som utmanat dig. Berätta 7 sanningar om dig själv. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg. Meddela dem så de vet att de har en utmaning att hämta.

Käre Klarabella ville veta lite mer om mig.. ;D

Utmaningen:
1. Jag tyckte inte jag förtjänade  mina betyg förra terminen. Att jag fått dem alldeles för lätt.
2. Jag delar rum med en spindel som är nånstans under sängen. (Den har jag inte vågat titta efter än) Men sålänge ingen stör den andra så.
3. Pappa sa imorse att jag lite längre fram får en ny mobil. (Han sa säkert kanske nånstans i den meningen men det hörde jag inte).
4. Idag har jag lärt mig lite mer om kolföreningar, molekylmodeller och allt vad det finns! (Samma som Klara) Men det är lite kvar att plugga.
5. Jag sitter i en väldigt färgglad top som jag funderar på att ha på mig imorgon i skolan. Men är rädd för vad folk ska tycka. Vilket jag inte brukar bry mig om, men denna är väldigt långt ifrån det vanliga.. :p
6. Jag har haft allvarliga funderingar på att skolka från idrotten.
7. Jag vill inte till skolan imorgon.

Jag utmanar ...
Alla som känner för det. Sen mina närmaste kompisar såsom Kenza, Blondinbella och dom ni vet..

Kommentarer
Postat av: klara

hha, kemin är skitsvår! fast vi har ju till torsdag. stackars er i 8b... :(

2009-02-22 @ 14:32:40
Postat av: Jonas

Svar: Ja, det är helt omöjligt att känna sig motiverad att läsa samtliga..



Nu har jag läst hälften av det jag missade under resan, men har 125 kvar (!) :o

2009-02-22 @ 16:18:41
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/
Postat av: Sun block 20

Kul utmaning!!



Kram Erica i Singapore

2009-02-23 @ 12:14:20
URL: http://www.sunblock20.blogspot.com

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0