Jag måste vara galen.

Herregud vad är det som händer med mig? Jag har en extrem lust att revoltera. Göra piercingar (Vilket blir av i sommar på min 15årsdag :D) Bli rödhårig (En kort tid iallafall, en toning) vilket också händer väldigt snart.
Men nu även tatueringar!?
Nu får jag ta och lägga av.
Är man en gång fast så kan man inte sluta. Visst en tatuering skulle vara skitcoolt att göra. Men den sitter ju där förevigt. Man kan ta bort dem men det gör ju skitont. Med laser liksom.
Nu snackar jag inte tatueringar över hela armarna ;) Men kanske en grej jag ska göra på min 18årsdag? Jag ska alltid göra speciella grejer på födelsedag. Jag gjorde hål i öronen på min 12årsdag. (Ja, sent jag vet haha).
Kommer säkert ängsla mig tusen gånger sen om jag ska göra det eller inte. Feg som jag är, men det ska göras.

Kommentarer
Postat av: julia

jajajjajaj rött ! skitsnyggt med rödhåriga





+ jag tonade det faktiskt men det gick inte bort. haha

2009-02-25 @ 20:40:56
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0