123

1. Igår agerade jag massmördare och dödade en spindel på rummet. (Regn idag alltså?)
2. Jag ska snart gå in på mitt rum och städa och utrota allt som går i dammväg och rensa
3. Jag och syrran stannade uppe till 02 igår och snackade om allt möjligt. Sen ville hon att jag skulle sova "över" hos henne. Så vi låg gaffel i hennes minimala säng. Men ingen sparkade nån annan i huvudet. ;) Men däremot låg vi och fnittrade i typ en halvtimme för vi va höga på socker..

2 MINUTER KVAR TILLS JAG SKA STÄDA

Edit: Nehe, syrran gick och la sig på soffan mitt i natten tydligen. För att "du rör dig värre än ett kräldjur i sängen ju! Ingen kommer nånsin kunna sova med dig som du rör på dig ju" Meh! Jag är faktiskt van att sova själv i en bred enkelsäng. Fast iförsej.. tjejerna på konfalägret sa ju också att jag rörde mig hela tiden när jag sov haha! Måste filma det nångång.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahha, jag rör mig också väldigt mycket i sömnen ...Och pratar och skrattar och gråter, fast det är bara när jag är som värst.

2009-07-26 @ 21:08:01
URL: http://hxx.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0