Ingvar Kamprads Evighets Arbete

Eller också kallat Ikea. "Städar" mitt rum just nu. Gjorde det i fem minuter sen blev jag trött och va tvungen att gå och sätta på lite musik. Men jag är så trött på mina bokhyllor inne på mitt rum. På mitt minimala skrivbord också. Ska man börja nian kanske man ska sluta använda sitt skrivbord som förvaringsplats åt allt möjligt skit. Och sluta göra läxorna i sängen ( =att man somnar efter typ 10 minuter.) Så får skaffa mig en ny bokhylla och ett nytt skrivbord. Alltså klickade jag mig in på Ingvar Kamprads Evighets Arbete och hittade detta: (Bilden, klicka ifall ni vill se det på Ikea's hemsida.) Det var bara den färgens bild som såg normal ut.. de andra var konstigt beskärda. Men med tanke på att jag ska tapetsera om om ett halvår eller något sånt så ska jag ha den i vit. Passar till allt. Älskar att det är båda ett skrivbord och bokhylla i ett. Så slipper jag resa på mig femtielva gånger när jag ska ta något. Sjukt bra, mmm jag vill jag vill jag vill. Och behöver man säga att man älskar att åka till Ikea? Det är ju en skithärlig känsla. Nej nu får jag fortsätta vika kläder och städa.. böh.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänka sig, just sådana hyllor + skrivbord har jag, fast i svart då xD Hur mycket ikea grejer han man egentligen?

2009-07-20 @ 04:12:57

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0