[ Rubrik ]




Lite bilder från dan med Melina nere i västra hamnen. Just to get it out of my system typ. Mmm.. körsbär och choklad.
Men fan, sitter här med tårar i ögonen. Helt sjukt. Varför fattar jag inte, dessa satans hormoner hela tiden. Det är inte för att mitt hår blev sjukt kort när hon klippte det igår. Sånt gråter inte jag för. Och nej, jag kan inte vara gravid heller haha. Ja jättekul för er att läsa detta..verkligen. Nu får jag snart resa på mig och börja fixa mig. Haha, jag har tänkt på det. De som andra tjejer tycker "fixar mig" innebär inte samma för mig. Klär på mig, fräschar till mig lite med deo. Lite parfym, puffar till håret lite. Klart! 100% naturell. (Ja om man inte räknar kläderna.. vem vet vad som döljer sig i dom.) men iallafall. Världen får se allt jag har att visa direkt när de ser mig. Alla finnar, alla prickar, alla rodnader. Jag är rädd för att börja sminka mig (Va? Va tänker hon med?) Men jag har sett det förr. Så fort tjejer börjat sminka sig så vågar de inte gå utanför dörren utan sminket på. Det blir som en fasad, en mur mot yttervärlden. Man blir så filosofisk med tårar i ögonen. Som nu har försvunnit, här. Och här och här får ni. Lyssna på lite härlig Jazz. It makes the world stop.

Kommentarer
Postat av: hannah

Tack :)

Ja sminkar mig, men inte varje dag och jag kan bra gå till skolan utan smink ;D

När fick ni sommarlov i Svergie? Och hur länge ska ni ha? Här i Finland fick vi sommarlov 31 maj och skolan börjar 14 augusti. Och förresten vill du förklara för mig hur era betyg funkar, jag fattar inget av det. Ni får inte betyg för ni börjar högstadiet eller? Och har ni lixom, g, mvg och sånt?

2009-07-01 @ 11:40:53
URL: http://hxx.blogg.se/
Postat av: hannah

Förresten kolla in min sida på www.libresse.se (twissed)

2009-07-01 @ 11:41:22
URL: http://hxx.blogg.se/
Postat av: Kadri

HEJ KIKAR IN OCH FRÅGAR DIG OM DU VILL BLI VECKAN BLOGG ? ANMÄL DIG NU.

2009-07-01 @ 14:24:49
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: julia

men herregud :P det är väl inte alla som inte kan visa sig utan smink när dem har börjat sminka sig?

de flesta går till och med utan smink hela sommaren

2009-07-01 @ 18:38:21
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Jonna

aw =(

jag sminkar mig aldrig heller, det passar inte mig =)

2009-07-02 @ 02:44:25

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0