Vaaaaaaaarmt

Det är så jävla varmt nu :/ FY! Kan det inte regna lite härligt såhär på kvällskvisten? För det skulle behövas. Kvavt och äckligt.. uh. Jag kan inte duscha heller för syrran va så pass smart så hon förstörde duschstycket. Eller ja hon brukar ju dra i det rätt rejält när hon dansar runt och leker superstjärna. Men iallafall. Efter imorse träffade jag Klara. Hihi hade inte sett henne på evigheter :D Det var varmt, men trevligt. (Det får vi göra om va? :P) Efter det skulle jag till willys och handla lite choklad.. då hände det en skitläskig grej när jag stod i kassan. Jag började känna mig illamående, nästan som jag skulle spy. Allt blev snurrigt och jag blev så varm. Jag orkade inte så kvar i kassan, kunde knappt gå igenom butiken och lämna grejerna igen. Var tvungen att sätta mig ner, hann ut i rättan tid. Kände värmen och svettningarna avta och det blev nästan som om nån hällt kallt vatten över huvudet. Allt som snurrade blev någorlunda normalt igen. Ställde mig upp sjukt sakta.. ville inte att det skulle hända igen. Måste ha sett sjukt konstigt ut med tanke på att alla glodde på mig.. men orka bry sig då? Jag gick in igen, handlade en dricka och allt kändes bra igen. Gick hem och sov lite och vaknade med extremt utsmetad mascara. Läskigt när sånt händer.. måste bli mer noga med att dricka ordentligt. Skärpning Carro!





(Ja jag har blivit värsta flickrnörden. Älskar att kolla på bilderna och ge fotograferna den uppmärksamhet de förtjänar. Klicka på var bild för att komma till respektive fotograf's flickrsida.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Lite coola bilder ;D

2009-07-17 @ 16:57:14
URL: http://hxx.blogg.se/

Tänk på detta innan du kommenterar:
Reklam/spamkommentarer tas bort omedelbart.
Jag svarar inte på designfrågor
Kommentera snällt
Och sist men inte minst, tack för att du kommenterar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Presentation
Hallå där! Du har kommit till Carolines blogg. En tjej på snart 16 år som ska börja på naturvetenskapliga programmet till hösten men innan dess njuta av 10 veckors sommarlov. Bloggen handlar om min vardag som består av vänner, musik och en hel del annat. Trevlig läsning! Nedräkningar
dagar till jag fyller 16
dagar till gymnasiet börjar
dagar till jag fyller 18
dagar till N kommer hem
dagar till nyårsafton
dagar till 2012
2009
Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December
2010
Januari Februari Mars April Maj Juni
Kategorier
Skola Vardag Minnen Vänner Mina ppiller Musik Buzzador
RSS 2.0